Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Fru Lundgren - 30 oktober 2014 23:27

Vaknade tidigt idag och hörde att min man höll på att städa huset. Låg kvar en stund i sängen och bara vaknade till liv. Sen kom min man och Max upp. Så vi alla tre myste i sängen innan vi sen gick ner och åt frukost. Började plocka och städa också så det ser lite bättre ut. Jag och Max gjorde en julgran i hallen.

<- före och efter ->

Tog det som mest lugnt och kände mig seg i kroppen. Men då Max just efter kl 11 somnade passade jag på att skutta ut i stallet. Körde både Pajsen och Quetcho en runda var på 5,5 km. Våda hästarna var grymt fina och grymt pigga. Funder att ta dom till banan under helgen och rida lite dressyr. Sen efter att ha kört killarna så gick jag in igen och min man väkte upp Max. Han sov 3 1/2 timme till lunch men det behöver han då är hängig och trött. Sen for vi till Ica och snabbhandlade lite saker vi glömde handla då vi i går passerade stan. Vi åt korv och ris idag till middag. Gott och även Max tycker om det. Tanken var att rida ettan efter maten. Men känner att kroppen är trött och valde då att ta en härlig promenad med ettan runt byn. Så hon fick i alla fall komma ut en stund. Ska rida henne ett hårdare pass i morgon. Så jag hoppas min kropp känner för att arbeta med mig och inte mot mig.

Någon som är sugna att köpa skydd? Har två uppsättningar i storlek S/M och en uppsättning i storlek M. Även boots i storlek S.

Bild på en av dom i S/M.

BOM SÄLJER BILLIGT DÅ DOM BARA LIGGER OCH TAR PLATS!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards