Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Fru Lundgren - 8 oktober 2014 19:31

Regnet bara öser ner och jag ligger på soffan och lyssnar på regnet. Jag är helt utan ork och det blir nog att mysa ner sig i soffan ikväll och se en film med min man efter att Max har somnat kl 20. Så då blir det att tända ljus, poppa popcorn och bara se en bra film. Kommer bli mysigt. Och vad kan man annat göra en regning kväll som denna?

Av Fru Lundgren - 8 oktober 2014 15:25

Jag har ju förra veckan varit jätte förkyld och nu i veckan mår jag bättre men då har min ork farit och långt där bak ligger förkylningen och lurar. Den vill inte bryta ut helt och det vill inte heller lämna mig. Den trivs där inne och älskar att sabba min ork.
Hade ju tänkt rida redan igår. Men jag var så trött och höll på att svimma bara av ge hästarna hö. Så jag sket i att rida. Måste ju vara snäll med min kropp också.

Men idag så tog jag en barbacka tur i skritt på 15 min med hästarna. Jag var bara på banan då jag lätt kan ringa min man om något skulle hända. Men inget hände och det var skönt att få komma upp på hästryggen igen. Ettan var lite pigg och valde att ta två bocksprång med mig barbacka på henne! Tack och lov så är hon så bred över ryggen att jag lätt kunde hålla mig kvar. Bushäst. Då vi kom upp till stallet så möttes jag av att hon sprakat sig på bakbenet. Suck!!

Tog sen killarna och skrittade dom. Tog Q som handhäst så slipper jag skritta han själv sen. Går ju snabbare att ta två på en gång. Killarna var då som vanligt helt lugna och snälla. Tur jag har stabila hästar också. Haha.

Just nu ligger jag i soffan och kollar då min man städar huset. Tur att någon av oss har energi i denna förkylning. Max är då tack och lov helt frisk nu vilket känns skönt. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards