Alla inlägg under maj 2020

Av Fru Lundgren - 1 maj 2020 13:32

Idag är det den 1 Maj och jag ser så framemot detta och jag vet att det kommer bjuda på väldigt mycket spännande saker. Jag har som väntat länge på att det ska bli maj och tro mig, det har verkligen känts som om dagarna segat sig fram och att det aldrig skulle bli maj. Nu då det är här så känns det nästan overkligt. Men jag längtar så mycket att få visa er vad det är jag längtar så mycket efter. Kommer inget avslöja förrän det verkligen är den stora dagen. Så ni får hålla lite koll. Ni som följer mig på Instagram kan nog se fortare vad som händer än här ute på bloggen. Orkar inte blogga om allt här ute. Men håll koll så lär det dyka upp snart.



Idag har man varit ute på gården och först gått en promenad med Axxa och Hero medan barnen cyklade. Efter det så packade jag hö till hästarna så det är fixat en vecka framåt, vilket är väldigt skönt då slipper man stå där varje dag och fixa med höet då man ska ge hästarna. Planen nu var att motionera hästarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards