Alla inlägg under mars 2021

Av Fru Lundgren - 31 mars 2021 14:56

Dagen började så grymt bra genom att vara ute i det fina vädret med hundarna i 1 timme och sen gå till skolan och förskolan för att hämta hem grabbarna. Men så nu ligger man med nackspärr och har lite ont. Typiskt! Skönt att kunna ligga och se lite tv men samtidigt hade jag andra planer för dagen. Så jag hoppas att detta släpper så man kan försöka göra det man planerat.

Av Fru Lundgren - 28 mars 2021 11:15

Jag har börjat må bättre nu och det är skönt. Jag känner mig piggare igen och hoppas kunna få tillbaka min hela energi och kondis som försvann då man fick covid för en månad sedan. Sen då solen har börjat komma mer och mer och värmen också så blir det så mycket trevligare att vara ute och jag har till och med suttit ute på altanen i veckan och njutit av solen medan hundarna har lekt i snön och varit hela galna. Haha. Det är skönt att dom kan liva upp allt och tvinga ut mig ur huset.

Jag hoppas ni alla har en bra söndag och att ni haft en bra helg. I morgon börjar ju jobb och skola om igen så bäst att njuta lite av hela familjen nu innan alla i morgon ska iväg igen.

Av Fru Lundgren - 19 mars 2021 21:58

Är det någon mer än jag som ibland känner sig så sugen att bara sätta och skriva ner alla tankar i skallen i hopp om att få någon klarhet på allt, men så känner mig att ni inte vågar av rädsla för om någon annan ska läsa detta och tolka det fel eller att man själv formulerat alla sina tankar lite konstigt då det just bara är tankar och ibland kommer dom inte i rätt ordning då man ska skriva ner det. Jag är det dilemmat. Jag har så mycket jag skulle vilja lätta från min skalle, men jag är rädd att dela allt detta då jag inte vill att andra ska misstolka eller skaffa sig egna uppfattningar som inte ens stämmer. Så jag har där av varit borta härifrån då jag haft för mycket i skallen och inte vill skriva om det. Jag har helt enkelt bara då ryckt på axlarna och tänker att jag får blogga en annan dag eller senare. Jag har perioder då det är lite mer frånvaro härifrån och det är inget konstigt med det, jag har ju som ändå 3 barn och en massa djur och ett hushåll att ta hand om och ibland finns varken tiden eller orken att skriva här. Orkar ju som inte blogga då jag inget intressant har att skriva. Men jag hoppas i alla fall att allt är bra med er här ute och att ni som läser detta får en trevlig helg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards