Alla inlägg under september 2019

Av Fru Lundgren - 3 september 2019 15:51

Hej fina september du som kommer med kylan men ändå bjuder på sol. Du som får en att njuta av dom sista soldagarna och som får allt att ändra färg till en magisk färgkarta. Jag älskar hösten med all sin charm, förutom regnet och leran i hagen. Men allt annat älskar jag med hösten. Jag älskar att kunna tända ljus, ta fram filtar och höstjackan. Älskar att känna den där lite kyliga luften på kvällarna och känna hur solen sakta värmer upp allt på morgonen. Ja jag bara älskar att stanna upp och njuta av stunden och njuta av att jag bor där jag bor och kan just njuta av allt. Njuta av skogen och allt som hör till att bo på landet. För jag vet att snart kommer snön och då hatar man det för stunden och säger till sigsjälv att aldrig mer bo i Norrland där snön är grymt mycket mer än i södra Sverige. Men så har ändå det sin charm och jag gillar det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards