Alla inlägg under december 2013

Av Fru Lundgren - 14 december 2013 15:21

Finns inte så mycket att göra i helgen då min man är och jobbar hela helgen. Så jag kan inte göra så mycket då jag har max. Men det gör inget. Mysigt att bara vara med han också. Just för tillfället ligger han och sover. Väntar på att han ska vakna så han kan få lite mat.
Det var hit en tjej idag som var sugen att bli medryttare. Men jag vet ju som sagt inte om jag behöver någon. Vill ju inte lova henne något om det visar sig att jag inte behöver någon. Vill ju inte såra någon. Så får sätta mig och fundera.

Av Fru Lundgren - 13 december 2013 11:34

Ja nu på morgonen blev det en seriekrock men tack och lov blev ingen skadad. Dom inblandade var jag och 2 hästar. Jag öppnar stalldörren och går in och just innanför står två hästar så jag krockade med dom. Haha. Lämnade dom i boxarna men där ville dom tydligen inte vara kvar. Haha. Men nu står alla i hagarna igen och äter nöjt sitt hö. Ska sen ut och mocka där också. Men nu ska man strax till stan. :)

Av Fru Lundgren - 12 december 2013 09:44

Jag sitter här nyvaken i soffan och väntar på att lilla Max ska vakna. Han sover gott så jag ville inte väcka han. Man är bortskämd som har en bebis som sover 12 timmar per natt. Men det är ju bra att han sover så mycket han vill. Jag ska inte störa han :)

Idag är jag typ ensam hela dagen. Min man är på kurs. Sen så jobbar han hela helgen så jag och Max har som plan att gå ut med hundarna och låta dom göra sig av med energi.

Av Fru Lundgren - 5 december 2013 14:44

Ja som rubriken lyder så samlade jag och min man ihop hundarna och lilla Max. Det låter lättare sagt en gjort. Tro mig. Har ni försökt få 5 hundar och ett barn bra på foto? Det var min utmaning idag. Det var inte lätt men jag lyckades ändå med hjälp av min man. Kan bjuda på lite kort så får ni se :)

Av Fru Lundgren - 4 december 2013 21:49

Bar nyss upp Max till hans säng, min man sover i dubbelsängen, hundarna och katterna sover gott så det är bara jag som är vaken. Tänk att man kan ha så många runt sig och ändå känna sig så ensam. Ska snart skutta ut och ge hästarna nattmat. Så då kanske jag inte blir lika ensam. Hoppas på det i alla fall. Dagen har varit lugn och jag har som inte alls gjort mycket. Haft så ont i tån att jag har typ bara legat i soffan. För ni som undrar så har jag "krossat" stortå nageln och den är inte snygg. Min tå gör så grymt ont. Tog och borrade upp ett hål i den idag. Så trycket släppte lite i alla fall. Så lite bättre blev det. Önskar att den kunde bli helt bra igen. Helst nu! För jag kan inte gå med hundarna vilket betyder nu 5 vilda hundar här hemma. Kanske bäddar ner Max i vagnen i morgon och drar ut på en runda i skogen. Sen så blir det motion av mina tre hästar. Dom tycker nog det är kul att komma ut. Det tyckte dom igår då jag red dom. :)
Nej nu ska jag väcka alla hundar och rasta dom och sen upp och väcka min man som ska jobba natt.

Av Fru Lundgren - 1 december 2013 17:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards