Alla inlägg under juni 2020

Av Fru Lundgren - 19 juni 2020 10:08

Ja idag är det midsommar och jag känner mig inte alls sugen på det. Dels så har ju allt ställts in pga coronaviruset som sprider ut sig och det är ju bara för att man inte vill att detta ska sprida sig mer än vad det redan gjort. Men det blir en tråkig midsommar för oss då vi blir hemma ensam då jag är lite förkyld och även Max är det. Så vi ställde in alla planer och insåg igår att vi inte har handlat mat eller något till midsommar, vilket känns lite tråkigt. Så vi får se hur man ska lösa detta. Att fara och handla idag lär ju vara kaos då jag tror många ska handla det sista inför idag. Men jag ska försöka göra det bästa av dagen och se till att barnen i alla fall får en trevlig dag. Jag hoppas ni alla andra där ute kommer att få en trevlig midsommar och att ni alla är rädd om er.

Av Fru Lundgren - 6 juni 2020 10:19

Oj det var ett tag sen jag satt här och skrev lite. Men jag har börjat fundera om man ens ska fortsätta blogga. Jag känner ibland att jag inte är så sugen att dela med mig av mitt liv då jag inte kan välja här vem som ska läsa eller inte, så som på Instagram. Jag har några här ute på bloggen som jag bara är less på och orkar inte dela med mig att mitt liv så dom har något att prata om. Men sen finns ni alla underbara personer här ute som lämnar fina kommentarer och är underbara. Ni är guld värt.
Ni som redan följer mig på Instagram har ju sett att det hänt lite saker här hemma. Saker som jag gläds av, men saker som många frågar sig varför. Ni ska veta att jag nästan varje vecka får några kommentarer både på Internet och IRL varför jag har så många djur som jag har. Jag brukar svara att det är mitt liv. Det är ju inte precis så att man vaknar upp och kollar sig runt för att upptäcka att man har fler djur än då man somnade. Haha. Eller så blev det ju med kaninungarna, men det var ju planerat att få ungar. Jag valde att inte lägga upp något om Demo förrän jag visste att allt var klappat och klart. Varför? Ja men varför ska jag visa upp allt jag gör? Jag vet ändå att många kommer fråga varför jag gjorde så som jag gjorde. Så det är lika bra att inget säga så slipper dessa energitjuvar ta min glädje av mig. Jag är dock glad att jag kan leva mitt liv som jag vill och jag har varit lite frånvarande med att dela allt som händer. För jag har inte tid eller lust till det. Det är ju bara mina vänner som vet saker om mitt liv och det kan få fortsätta så. Men nu vet ni på bloggen att vi har en Demo och kaninungar. Kanske delar några bilder senare på allt. Men bara kankse. ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards