Alla inlägg under december 2012

Av Fru Lundgren - 31 december 2012 17:49

Jag hoppas ni alla där ute får ett gott nytt år..

Själv ligger man i soffan och mår skit.. Känns som om man ska spy så fort man rör sig.. suck.. Men men kan inget göra åt det.. Tänkt på mig är ni snälla.. HAHA

Av Fru Lundgren - 30 december 2012 20:17

Har grymt tråkigt och mår illa som fan.. Känns som om jag ska spy.. Men det hoppas jag inte.. Måste ju vara frisk i morgon då jag ska jobba 11-18 sen blir det ju att jobba resten av vecka 16-21. Tänkt att det snart är 2013! Alla som sa att världen skulle få under.. HAHA..

Av Fru Lundgren - 30 december 2012 19:04

Ja idag steg jag upp vid 11 tiden och så sen blev det att äta lite och så gick min älskade man ut och började skotta av snö från stalltaket. Så sen ringde mamma och sa attd et var middag hos farmor. Så jag tog med min ängla för att gå en liten runda med henne fast det regnade idag.. Ja ni hörde rätt.. Det ska ju för fan inte egna i december. Men men det gör det i alla fall.. Ja jag tog ut Ängla på en runda och det tyckte hon var grymt kul. Dom andra hundarna fick stanna hemma med husse.. Sen så då jag kom hem igen efter promenaden var både jag och Ängla grymt blöta. Så hon fick få och sova i sin bädd och jag satte mig i soffan.. Sen så for vi och åt middag och nu är man hemma igen. Alltid lika gott och kul att fara till farmor och farfar.. Farmor för ju typ all mat själv så det lir ju extra gott med hemgjort mat..

Sitter nu och väntar på att pappa ska komma med traktorn och skotta våran gård lite och jag funderar om man ska ut och rida lite.. Skulle vara grymt kul i alla fall.. Dom ska få komma in och sova inne inatt då det nu har regtnat hela dagen.. Dom bruakr ju annars sova ute jämt.. Men jag tycker lite synd om dom.. Och i morgon blir det att sova inne också då det är nyårs.. Och jag vill inte ha hästarna på byn.. HAHA.. Nej jag tror inte dom ska rymma men jaga upp varandra tror jag..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards