Direktlänk till inlägg 19 mars 2021

Någon mer än jag?

Av Fru Lundgren - 19 mars 2021 21:58

Är det någon mer än jag som ibland känner sig så sugen att bara sätta och skriva ner alla tankar i skallen i hopp om att få någon klarhet på allt, men så känner mig att ni inte vågar av rädsla för om någon annan ska läsa detta och tolka det fel eller att man själv formulerat alla sina tankar lite konstigt då det just bara är tankar och ibland kommer dom inte i rätt ordning då man ska skriva ner det. Jag är det dilemmat. Jag har så mycket jag skulle vilja lätta från min skalle, men jag är rädd att dela allt detta då jag inte vill att andra ska misstolka eller skaffa sig egna uppfattningar som inte ens stämmer. Så jag har där av varit borta härifrån då jag haft för mycket i skallen och inte vill skriva om det. Jag har helt enkelt bara då ryckt på axlarna och tänker att jag får blogga en annan dag eller senare. Jag har perioder då det är lite mer frånvaro härifrån och det är inget konstigt med det, jag har ju som ändå 3 barn och en massa djur och ett hushåll att ta hand om och ibland finns varken tiden eller orken att skriva här. Orkar ju som inte blogga då jag inget intressant har att skriva. Men jag hoppas i alla fall att allt är bra med er här ute och att ni som läser detta får en trevlig helg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Tisdag 14 maj 09:56

Igår var dagen helt underbar och jag hade sett framemot att få läsa en bok då barnen somnat. Men jag fick migrän vid 20 tiden och låga på soffan hela kvällen med hundarna. Sovit dåligt inatt också pga migränen idag mår man inte heller så bra. Dock in...

Av Fru Lundgren - Måndag 13 maj 09:52


Sitter just nu ute på altanen med hundarna och njuter i solen medan jag dricker lite energidryck. Många startar morgonen med kaffe men det kan inte jag då jag får sådan sjukt mycket ångest av kaffe. Vet inte varför och jag har provat flera gånger men...

Av Fru Lundgren - Lördag 11 maj 10:36

Godmorgon bloggen. Sitter nu vid köksbordet och myser med hundarna som är taggade på att gå en lunchpromenad strax. De har sina rutiner och vet som när man ska gå oavsett hur man gör så vet de som vad klockan är. Solen lyser, himlen är helt blå och f...

Av Fru Lundgren - Fredag 10 maj 22:04

Fredag kväll, sitter i soffan med mannen och hundarna. Barnen sover gott i sina sängar och tystnaden som sprider sig i huset är sådär jobbigt tyst att man nästan får ont i huvudet då tystnaden är som tryckande. Brukar bli så då barnen somnat och huse...

Av Fru Lundgren - Lördag 4 maj 17:03


Solen skiner och det är över 18 grader varmt idag. Vi började ju morgonen att äta frukost ute på altanen, fast jag hade ont i nacken och att migränen hotade att komma. Men barnen ville äta frukost ute så vi gjorde det då. Sen satt jag och hundarna på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards