Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Fru Lundgren - 14 oktober 2014 12:56

Eller ja jag har varit vaken nu sen strax efter kl 10. Sen har jag ätit frukost och tagit hand om hundarna. Kastade nyss ut campa, Bella och Tanja i hundgården. Där jag tyckte dom kunde få sitta en stund. Fast jag vet att dom inte sitter stilla. Dom leker runt som galningar. Spike, Ängla och smilla ligger här inne och har fått varsitt ben att tugga på. Nöjda hundar. Max leker runt med sin lilla traktor och jag sitter som sagt just nu i soffan. Har satt igång en tvättmaskin och ska börja tvätta bort lite. Ska även sen vika ihop allt jag tidigare tvättat och sätta in det i garderoberna.
Max ska även snart få sova lunch så då har jag lite egentid att fixa allt på. Min man är i stan med pappa då dom skulle ta några saker av våran Volvo som brann. Dom har fått ett ok av försäkringsbolaget att göra det. Så de är ju bra.

Får se sen om jag ska ut och rida hästarna. Ettan blir bara en promenad med och killarna ska få ett lite hårdare pass. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards