Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Fru Lundgren - 3 oktober 2014 17:00

Max har nu insett att han kan med hjälp av sin lilla pall att han kan tända lampan i taket i sitt rum om han står på pallen. Så han hämtar den själv och ställer sig på den och är så grymt stolt att han kom på detta helt själv. HAHA

 

Sen så då vi kom ner så lekte han med katten. Han och katten är verkligen bästa vänner. Där Max är så är katten och tvärt om. Dom hittar på bus och rackartyg ihop.

Max kan till och med få katten att lägga sig i karongen så att max sen kan bytta runt han på golvet.

 


Vi for även ut till havet igår och kollade om flytvet. Vi hittade lite och nu ska dessa göras saker av och ha hemma. Tog en grymt fin bild och max vart besviken att vi inte fick bada. Han ville ju det.

 

Av Fru Lundgren - 3 oktober 2014 09:07

Jag och Max steg upp själva idag då min man redan var i stan och besiktigade bilen och släpen. Jag släppte ner Max på golvet i köket som vanligt och han skyndade att krypa in till tvättstugan där valplådan står. Han ställer sig och kollar in i den. Ropar på valparna men inser att dom inte är där. Då blir han ledsen och jag förklarar att valparna sover i stallet under natten (för att inte hålla hela familjen vakna då dom skriker) och att dom snart kommer in. Då dom 5 min senare kommer in skriker Max av lycka och klappar alla valpar. Insåg då hur fäst han är vid valparna och hur svårt det blir att förklara att dom snart flyttar. Han kommer verkligen sakna dom. Men det är bara att det som de kommer. Han får självklart vara ledsen att dom åker. Han kommer sen att sluta söka dom efter ett tag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards