Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Fru Lundgren - 24 oktober 2014 14:49

Ja jag tänkte det är bättre att skriva ihop allt i ett inlägg då jag inte hunnit blogga då vi ändå inte gjort så mycket.


TISDAG: Veterinärbesikade valparna och så åkte Chezz och Rambo till sina nya hem. Max var jätte ledsen och grät då dom åkte. Tyckte det var lite tråkigt att han blev så ledsen. Men tröstade och förklarade att vi hade ju kvar dom stora hundarna.


ONSDAG: Pajsen skoddes och jag tog sen ett kort kvällspass på ridbanan.


TORSDAG: Jag och max var på öppnaförskolan i byn och leket med dom andra barnen i 3 timmar. Sen for vi hem och han fick sova lunch. På kvällen skoddes Quetcho.


FREDAG: (Idag) var vi först till veterinären då Spike skulle vaccineras och så nu sitter jag här och funderar om man ska ut till stallet. Bara det att de regnar och inte alls är bra väder. Så jag känner mig inte taggad att rida.. Men kanske far ut en kort runda ändå. Vi får se. Vaknade upp och hade typ migrän idag så jag käner mig som seg i kroppen =(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards