Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Fru Lundgren - 26 mars 2015 20:39

Jag vaknade inatt vid 01 tiden och hade då åter igen starka sammandragningar. Tänkte att dom ger väl sig på ett tag som dom brukar. Men denna gång höll dom i sig fram till 10 tiden på morgonen. Så min kropp känns just nu slut och trött då sammandragningarna gör att jag vaknar till 1-2 gånger per timme. Vilket leder till att man får ju inte mycket sömn. Sen då min man jobbar denna vecka och stiger upp vid 3-5 tiden för att åka till jobbet och jag inget körkort har, så blir det så att jag inte heller kan åka in och kolla om något är på gång eller om det bara är början av allt. Vet ju att man kan ha sammandragningar allt från 1-3 månader innan barnet väl väljer att komma ut. Så det är ju så olika från person till person. Så vi får se om jag kan åka in i helgen om detta fortsätter nattetid.

Jag, Max och min mamma for idag till lekis här i byn och lät Max leka. Men nu är det snart bättre att fara till Byske, då vi just nu bara är 2-3 mammor som träffas där och 2-3 barn. Och dom är under 1 år så Max som är nästan 1 år och 8 månader är ju så mycket äldre. Idag hände en olycka och Max föll av gåtraktorn dom har där och slog ansiktet rakt ner i golvet så han blödde ur munnen, fick fläskläpp och blödde lite näsblod. Lilla kotten. Men efter att ha legat i min famn och blivit vaggad ett tag med snutten mot ansiktet så vart allt bättre och han lekte sen vidare. Men nu är han röd i ansiktet då dom har en stor golvmatta som täcker hela golvet så han rev sig lite av den. Det är inte lätt ibland. For sen hem och lät Max sova lunch medan jag umgicks med min man och pratade med han innan vi sen for till mina föräldrar och åt middag. Även min lillebror med tjej (Ida) och barn kom dit. Så Max har fått leka med kusin milo.
Nu är Max nattad och har var trött efter allt bus och lek idag. Så nu sover han gott i sin säng och jag längtar tills jag också får sova.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards