Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Fru Lundgren - 6 mars 2015 21:45

Ja idag är det bara 15% kvar på denna graviditet och jag skulle helt ärligt ljuga om jag säger att jag inte är nervös. Tiden har gått så fort och jag har inte hunnit planera och fixa allt inför lilla kottens ankomst. Så det blir att försöka göra det så fort som möjligt.  

Planen idag var att motionera hästarna. Men så ringde min bror och bjöd oss till han på middag så jag bestämde att inte rida hästarna då jag blir så trött i kroppen av det. Så familjen for till min bror och max fick kolla på kossorna. Jag och han satte oss även ner bland småkalvarna så max fick klappa på dom. Han är lite blyg för dom men han tycker det är kul att få klappa dom. Sen så fick han ju se på trakorn och det tror jag han gillade mest. Max lekte runt som en galning och då vi sen for hem så var han så trött att han somnade i bilen. Vi bar in han och gjorde hans välling och sen fick han gå och sova. Han somnade dirket i sin säng. Det tar på krafterna att vara och leka hos morbro ;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards