Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Fru Lundgren - 4 mars 2015 21:00

Jag steg upp strax efter 7 idag med max och vi började dagen med att städa. Det kan verkligen behövas ibland. Med 6 hundar, en man och en vild son i huset så ser det ibland mer eller mindre ut som om en orkan varit in i huset. Allt ligger överallt och det är hundhår som bildar damkorvar som bara väntar på att man ska gå förbi så dom kan hoppa fram och bita en i fötterna.. HAHA.. Nja inte riktigt men nästan.. HAHA

Hästarna fick en ledig dag idag så jag hade tänkt att fara ut med dom med vädret tyckte att det passade så bra att regna idag och blåsa. Så jag tappade suget att fara ut med dom så jag var bara hemma och var med min man och max. Ibland kan man behöva sådana dagar också då man kan släppa allt man planerat och bara njuta av varandra. Sen så passade jag ju på att städa lite då det ändå inte var så kul väder. Men då man är höggravid och smidig som en flodhäst så går städandet inte fort och man blir trött i kroppen nästan dirket. Fast jag gör mitt bästa och även om städandet ska ta 2 dagar innan jag är klar så är jag ändå glad att jag har städad och resultatet blir så bra efteråt. =)


Nu sitter man här ensam i soffan igen efter att min man åkt till jobbet och lilla max sover gott i sin säng. Jag ska nu kolla lite på tv och sen väntar sängen för mig med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards