Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Fru Lundgren - 23 mars 2015 14:58

Jag vill göra så mycket men min kropp tycker inte att man ska göra annat en att bara ta det lugnt. Jag hade tänkt motionera hästarna idag då Max sov lunch, men blev istället att sova på soffan och samla kraft tills mitt lilla busfrö vaknade igen. Jag hade då som plan att gå ut på gården och låta Max leka ute lite. Men det spöregnar ute och jag är inte sugen att stå ute i regnet. Så jag och Max leker inne istället. Vi kör just nu hans traktorer i soffan och har även läst alla böcker han nu och då kommer med och vill att jag ska läsa. Självklart läser jag även allt han kommer med och jag leker ner en gärna med han. Han ska inte bli drabbad bara för att jag är trött i kroppen. Han får ändå all kärlek och bus som han vill. Jag jagar han även ibland runt inne huset och visst jag är långsam och har svårt att springa. Men han är lycklig och att höra han tjuta av lycka och skratt är något jag bara älskar.

Jag har även idag haft lite starkare sammandragningar/värkar. Men då dom trappar ner och försvinner bort ett tag så är det inget att oroa sig för. Bara kroppen som "testkör" allt innan det väl är dax att åka in. Haha

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards