Alla inlägg den 7 december 2014

Av Fru Lundgren - 7 december 2014 19:51

Ja Max har vaknat 4-5 gånger inatt och gråtit pga att han hostar och är täppt i näsan. Lider som tusan med han. Tack och lov så ställde mig älskade man upp och tog hand om Max inatt. Så jag fick sova lite. Jag har nu själv blivit jätte förkyld och känner mig trött i kroppen. Så det blir att ta det lugnt i veckan. Kommer ta ut djuren lite på korta motionrundor så dom ändå får göra sig av med energi.
Vi var och hämtade våran nya lilla hund idag. En chihuahua/nakenhund. Han är så grymt söt.

Just nu ligger jag i soffan med plutten (nya hunden) vid min nacke/axel och smilla vid höften. Sen så ligger dom andra hundarna utspridda lite här och var på olika filtar runt om i huset.
Min älskade man är just nu uppe och nattar Max. Vi ska sen tillsammans gå ut och ta fram en ny höboll till hästarna. Sen ska vi tillsammans med hundarna bädda ner oss i soffan en stund innan sängen väntar. Längtar redan!

Av Fru Lundgren - 7 december 2014 00:01

Efter en lång dag med mycket att göra så känner man sig seg just nu. Har varit på morgonen hos momme och moffe för att ungås med dom. Max är så glad att få vara med dom. Speciellt moffe. Max bara älskar han. Sen så kom rebecka hit vid 12:30 och red "en privatlektion" på Q för mig på banan. Hon är så grymt duktig och Q gillar henne verkligen. Det blev lite träning på volter och att hon fick känna av Q lite mer. Sen efter det gick jag in för att värma mig. Men blev inne ett tag och umgicks med en hängig max och min man. Sen blev det middag och vi lyxade till det med en pizza. Sen efter maten skuttade jag ut i stallet och longerade dom båda. Hade tänkt rida men då fick vi främmande så jag snabb motionerade dom och sen gick jag in. Har bara tagit det lugnt och sett film. Nu väntar sängen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards