Alla inlägg den 14 december 2014

Av Fru Lundgren - 14 december 2014 22:33

Ligger nu i soffan och ska strax rasta alla hundar en sista gång för idag och sen gå upp och sova.
Hade tänkt att försöka hinna motionera hästarna. Men blev bortbjuden på middag hos min farmor och farfar. Så vi kom så sent därifrån att min kropp var helt slut nu ikväll. Så jag gav dom bara mat och vatten. Eller nja jag rakade ettans bakben för att komma åt muggen hon fått där. Såg då också att hon lyckats blivit sparkad i hagen. Överväger strakt att börja ha dom i olika hagar! Suck. Bjuder på en bild av såren. Den över knäet är stört. Men bara ytliga revor av broddarna så jag hoppas hon blir frisk snart.

Av Fru Lundgren - 14 december 2014 10:54

God morgon gott folk. Idag är det söndag. Vart tog dagarna vägen? Känns som om dom springer iväg och det är i högt tempo. Sitter i soffan och har nyss ätit frukost med Max. Nu ska vi rasta hundarna och ge dom frukost. Det har nu någon dag varit 1-3 grader varmt ute och regnat till och från. Igår blev det 1-2 grader minus och det kom lite snö. Idag då jag vaknade är det 9 grader kallt ute. Det svänger fort. Tur att hästarna har vintertäcken annars hade dom just nu hatat mig. Hoppas nu att det inte blir regn och slask igen. Vill ha vinter nu. Det är ju bara 10 dagar kvar till jul och då vill jag ha snö och lite kallt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards