Alla inlägg den 31 december 2014

Av Fru Lundgren - 31 december 2014 22:57

Ja mitt 2014 har bjudit på både med och motgångar. Men samtidigt så kan jag ändå med kort sammanfattning tycka att det varit ett bra år. Visst har några drömmar gått i kras och andra har blivit satt på is. Men det är ju något jag valt. Jag är ändå ingen som gräver ner mig och funderar på hur och varför det blev såhär. Jag lever med att ångra inget du gör och gör inget du kommer ångra. Då blir allt ändå bra. Haha.

Har ni några mål för 2015?
Jag har några som jag ska försöka följa. Måste bara ta och skriva ner dom så man minns dom. Haha.

Av Fru Lundgren - 31 december 2014 17:51

Ja jag har nu tagit sista ridturen idag. Eller ja i alla fall för i år. Blev ett pass på banan med Pajsen. Han var grymt stel i början och ville inte alls lyssna på vad jag sa. Han ville inte ställa sig på böjt spår och vart stel och stum i munnen. Så jag fick lirka ett bra tag innan han sen blev så där grymt fin som han brukar vara. Både jag och han var trötta efter passet. Men jag är ändå glad att man ibland måste lirka lite och kämpa för att få han fin och inte bara får allt serverat på ett silverfat. For sen ut i skogen och skrittade av han. Och då kom första smällen. Vilket Pajsen inte alls brydde sig om. Men vi höll på att krocka med ett rådjur som kom i full fart genom skogen. Lider verkligen med djuren idag. Inte lätt att förstå varför det smäller överallt.

Just nu ska vi börjar duka fram och fixa till middagen som är strax. Mina föräldrar kommer och äter med oss. Jag hoppas ni alla där ute för ett gott nytt år. Kramar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards