Alla inlägg den 27 november 2014

Av Fru Lundgren - 27 november 2014 13:22

Sitter just nu soffan efter att ha varit ute i skogen med min man, Max och hundarna. Gick till skogen och släppte dom sen gick vi till en stor äng och kastade deras boll så dom har fått ta den. Dom älskar verkligen då man kastar bollar eller pinnar med dom. Sen efter att ha busat ett tag så gick vi genom skogen och hem igen då Max blev så trött och ville hem å sova. Så vi gick hem med ett gäng trötta hundar.
Sitter nu och funderar om man skulle fara ut och rida. Vet bara inte om min kropp idag orkar det. Men kanske far ut senare. Känner mig seg efter att ha sovit så lite.

Bjuder på en fin bild av Spike.

Av Fru Lundgren - 27 november 2014 09:18

Ja inatt var väl inte den bästa natten för mig. Max håller på att få mer tänder och då vaknar han titt som tätt och är ledsen. Så jag har fått 6 timmars sömn inatt och tyvärr är dom inte sammanhängande. Så ja min kropp känns död nu. Men får sova en stund då Max sen sover lunch. Max är i då i alla fall glad och pigg. Vilket är bra. Hade inte orkat med om han varit grinig och gnällig. Så jag ska ändå inte klaga.
Det är 6 grader kallt ute och allt har så där fint frost på sig. Så det ser jätte mysigt ut. Ska efter att vi ätit ta ut hundarna och gå med dom. Det kommer dom nog tycka om. Sen om orken finns kvar så är tanken att motionera hästarna idag.
Nu ska jag och Max äta frukost :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards