Alla inlägg den 10 november 2014

Av Fru Lundgren - 10 november 2014 15:30

Idag är det ingen bra dag om man så säger.. Jag är seg i hela kroppen och skulle gärna vilja sova bort hela dagen. Nackdelen då man är gravid. Men trots att dagen är seg så har jag ändå gjort mycket. Tog alla hundar och max ut på ängarna och kastade lite boll med hundarna så dom har fått springa av sig energi och ligger nu och sover gott.. Då vi kom hem hade postis varit här och lämnat hundmaten som jag betsällt.. Så nu ska vi klara oss ett tag till. Måste även beställa innan jul så jag vet att jag har hemma så det inte blir så att mitt under jul tar maten slut. Då kan det ta ett tag att få hem fodret sen.

 

Max var så snäll och hjälpte till att plocka upp säckarna. Han ska som alltid vara med och kolla vad man gör för kul.


Blir bara att gå och ge hästarna mat ikväll. Jag vet inte om jag vågar rida då min kropp är så seg. Är rädd att något då ska hända och jag vet ju att jag har lätt att svimma då jag är trött/seg så bäst att bara vara hemma..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards