Alla inlägg den 17 november 2014

Av Fru Lundgren - 17 november 2014 17:18

Ja då man är mamma till en vild lite busunge på 15 månader och har massor av djur som kräver sitt så gäller det att vara effektiv så fort man är vaken. Steg upp strax efter kl 9 och tog då med mig max och min man ner så vi tillsammans kunde äta frukost. Kasta ut hundarna och sen äta tillsammans. Efter frukosten bar det av ut på en lång och härlig promenad med hundar, unge och man. Så hela familjen har varit nyttiga. Min man kastade pollar till hundarna och vi gick efter grusvägen som vi alltid gör då dom ska få vara lösa. Så då springer ju som dom runt och leker så dom gör sig av med mer energi en om vi hade haft dom i koppel. Då vi kom hem så kastade min man ner max i sängen så han somnade typ direkt. Jag skuttade ut i stallet och idag vart jag lat och longerade bara hästarna. Då slipper jag anstränga mig så jätte mycket. Min energi tar fort slut nu då man är gravid. Så det gäller att inte bränna ut sig allt för mycket. Efter att ha motionerat hästarna fick dom müsli och nyponpulver inne i boxen innan dom åkte ut i hagen och fick där vatten och hö.
Sen då jag kom in hade max vaknat och vi for då raka vägen till stan för att handla. Nu ska vi äta kykling wook och nudlar. Sen blir det att ta det lugnt och bara umgås med familjen. Min mor och far äter också med oss idag. Men det är ju standrard. Vi äter ju rätt mycket ihop och så turas vi om att laga maten så det blir billigare för oss båda.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards