Alla inlägg den 1 november 2014

Av Fru Lundgren - 1 november 2014 14:00

Jag steg idag upp tidigt och plockade ihop alla saker jag igår hade lagt i kartonger för att fara till KDRF och sälja på deras hästloppis. Hade hoppats kunna sälja mer en vad jag gjorde. Sålde bara för 170 kr. Suck. Men i alla fall så får jag kasta ut dom andra sakerna på annons och hoppas bli av med dom så.


Efter att ha gett upp på loppis och bett min man hämta mig så for vi till stan för att byta tvbänk då den vi köpt var trasig IGEN. Vi var ju in igår och bytte tvbänken och vi denna och ja vad ser vi då vi öppnar? Jo den är trasig denna också.. SUCK!

Jag, min man, max och mina föräldrar grillade korv ute på gården idag till lunch. Gott var det och max kröp runt på gräsmattan och skrattade och hade kul. Han är så glad då han får krypa runt och nu då vi har en bra overall till han så är det ju bara fritt fram för han att leka.


Kommer nog kanske sko Ettan ikväll.. Tanken var även att rida dom men jag känner mig så trött och seg i kroppen å skallen efter loppisen så vi får se om jag bara är ut på pussar på dom och sen bäddar ner mig i soffan.


Kan ni tänka er att det är 1 november idag? Det kan då inte jag. Känns som om vi hade sommar nyss..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards