Alla inlägg den 29 september 2023

Av Fru Lundgren - 29 september 2023 19:26

Fredag idag och det ska bli skönt med helg. Idag har det varit fullt upp. Efter att ha gjort alla morgomsysslor med djuren så åkte grabbarna till skolan och sen ätit frukost så drog man till stan och handla bland annat ett paket till Max som ska på kalas och sen då man kom hem så hade min man åkt till min bror för att köra cross med honom. Så då började jag städa huset medan man väntade på att grabbarna skulle komma hem med en kompis. Sen har som allt bara rullat på och man har hunnit motionera hästarna, varit ute med hundarna, mockat stallet, ätit middag, skickat Max till kalaset och haft filmkväll med barnen här hemma och nu ska man snart börja natta alla barnen då Max är hemma på en stund och så var denna fredagen förbi lika fort som om den nyss började. Funderar om att lägga lägga mig i ett varmt bad ikväll då barnen sommat. Får se om man hinner det eller om man själv somnar då man nattar barnen.

Så idag har haft så fullt upp att man enbart såg sin man ca 30 minuter idag vid matbordet och sen åkte han till jobbet igen. Men ibland är det så och vissa dagar har man så lite att göra att man bara ligger och stirrar på tvn.

Önskar er alla en bra kväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards