Alla inlägg den 28 september 2023

Av Fru Lundgren - 28 september 2023 18:49

Stör mig på att bilderna jag laddar upp här på bloggen blir suddiga och förstörda i kvaliteten. De är inte alls så då man kolla rpå mobilen, men då de kommer upp här så blir det så och det är ju mindre kul. Någon annan som har detta problem?

Av Fru Lundgren - 28 september 2023 15:07

Idag vill jag skänka bort min nacke! Är stel och har ont. Det jobbiga är att jag är inte stel eller har ont i axlarna, utan denna stelhet och smärta sitter i kotan som är typ högst upp i nacken där hårfästet börjar och det är där jag alltid får ont så det är ju inget ovanligt men det är jobbigt. Jag är ju noga med att klä mig bra och inte se till att bli kall, men man skulle ju behövt gå med halsduk året runt för att inte få ont i just den kotan. Men detta problem fick jag då jag sovit inatt i en sådan otroligt oskön ställning att jag knappt kunde röra mig då jag vaknade. Inte lätt att bara vara 34 år men kroppen är stel som om jag vore 134 år. Haha. Så idag blir det en lugn dag. Hade tänkt att göra bort och fixa stallet då minstingen sover lunch men problemet är att minstingen var för pigg för att sova lunch och rev upp ner på sängen istället så jag gav upp. Får klä på han och Milla så får de leka ute medan jag mockar stallet en snabbis. Var inte mycket att mocka så det går fort. Sen får jag sätta barnen i vagnen och gå en promenad med hundarna i skogen. Vädret är så sjukt bra att jag önskar att man hade barnvakt så man kunde fara ut med hästarna i skogen. Men min man sover hela dagen då han kom hem kl 10 från jobbet och ska sova till kl 17 då det är middag. Sen vet jag inte om min smärta i nacken klarar av att jag far ut rider. Så får försöka vara ute på gården istället och njuta av vädret. Jag försöker ju anpassa mig så gott då det går med min smärta i kroppen. Vissa dagar är det bättre än andra och det är skönt. Men då det är kyligare ute så får jag mer ont även fast jag ständigt har klätt mig bra även då jag är inne.

Hur är eran dag då?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards