Alla inlägg den 5 september 2023

Av Fru Lundgren - 5 september 2023 20:47

Jag vet inte vem av jag eller Milla som är tröttast efter att vi varit på förskolan. Men jag tror att det är jag. Matheus väcker mig runt 06 varje morgon och sen är det fullt upp hela dagarna tills man somnar på soffan vid 22 tiden. Haha. Grabbarna ska äta frukost vid 7 tiden för att sen börja klä på sig och cykla till skolan kl 08. Milla ska äta frukost kl 08 och då äter även jag lite innan vi sen åker mot förskolan. Matheus brukar inte vilja äta då han fick välling kl 06 så han äter frukost med momme kl 09 då han är där medan jag är med Milla på förskolan till kl 12. Sen hem och ge mig och Matheus lunch för att sen natta han 2 timmar så han får sova. Så då är det bara att fixa allt med hundarna och hästarna innan middagen ska fixas och mannen åker sen på jobb. Så rullar dagarna på och då alla barnen somnat och hela huset är tyst vid 21 tiden så har jag svårt att hålla mig vaken. Så jag och hundarna brukar somna. Så jag längtar till helgen då man inte har lika mycket att göra. Ska då ta en långpromenad med hundarna och sen njuta av en lite lugnare dag. Hoppas bara att det blir så att vädret blir lika bra som SMHI lovar att den ska bli.

Hoppas ni alla haft en bra dag. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards