Alla inlägg den 21 november 2023

Av Fru Lundgren - 21 november 2023 20:00

Sitter nu är med en stor kopp varmt te och tända ljus. Mannen nattar barnen och jag ska ut en sväng med hundarna i denna kyla. Sist jag tittade var det -18 grader. Så det är inte så varmt och skönt ute men med rätt kläder så går det bra och sen ska man lägga sig i ett varmt bad då man kommer hem så det blir skönt. Jag älskar ju denna period för då kan man gå med varma kläder utan att folk stirrar på en. Jag är ju så frysen så jag älskar att få ta fram dunjackan och halsduken. Det ser ju lite udda ut om man börjar gå så redan i september. Haha. 

Idag har man trots kylan både hunnit köra Lillan och sen ridit Troy. Med Lillan var även dottern och minstingen med i vagnen och min man gick en promenad med oss. Sen for jag ut ensam med Troy och det blev barbacka runt byn. Han var dock pigg så fick jobba lite för att få honom att trava så man inte flög av. Dock så har Troy nu gått 3 dagar i rad så han kommer att få ledigt i morgon. Om det nu inte blir sådär kanonväder och jag inte kan hålla mig från att rida, för då får han ändå komma ut. Haha. 


Önskar er alla en bra kväll och jag hoppas ni har haft en bra dag =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards