Alla inlägg den 10 november 2023

Av Fru Lundgren - 10 november 2023 08:13

Mannen är hemma och har fortfarande feber och är slut. Milian kom hem igår efter skolan och hade fått feber och han mår skit idag. Så han fick en skoldag denna vecka. Suck! Han var ju feberfri och frisk så jag skickade honom till skolan. Han var hemma i veckan för att han fått svinkoppor i ansiktet så han hade feber i helgen men inget i veckan. Han stannade dock hemma då svinkoppor är väldigt smittsamma. Men igår var han frisk nog att åka till skolan och då kommer han hem sjuk. Lider med honom.
Minstingen och Milla mår bättre så dem är typ friska förutom att minstingen har hosta då han ligger ner. Men annars helt frisk.
Jag och äldsta sonen har klarat oss bäst då vi fortfarande inte fått något av det de andra har. Men jag fick migrän igår och mår skit idag pga det. Hatar migrän och önskar att man inte hade det. Men det går ju inte att välja då det jag har är ärftligt och finns i släkten.

Hoppas ni alla andra har en bra fredag =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards