Alla inlägg den 29 april 2021

Av Fru Lundgren - 29 april 2021 17:09

Ja men jag tror att alla eller ja nästan alla föräldrar någon gång har suttit i en kall lekark och frysit lite medan barnen skuttat runt och lekt av lycka. Jag satt idag och frös fast jag hade klätt på mig bra. Lekte ju även runt med Milian och Milla för att hålla lite värme. Men det var inte riktigt så bra väder då det var kallt (+5 grader) och lite blåsigt. Solen tittade fram en stund och då blev det lite varmare men sen kom ett stort moln ivägen så det blev verkligen kallt igen. Jag uppskattar ändå att man har så nära till lekplatsen och att mina barn älskar att vara där. Sen då vi lekt där i 1 1/2 timme så hoppade vi på cyklarna igen och for för att hämta Max. Han hade följt en kompis hem direkt efter skolan och vi skulle hämta han vid 16 tiden. Det känns lite konstigt att han far iväg sådär, men jag är så glad att han vill följa kompisar hem och framförallt att han har kompisar att leka med. Han har känt sig utanför och inte vågat fråga om han får leka med någon, men nu har han hittat 3 kompisar i samma klass att leka med och det värmer så otroligt mycket. Jag är så glad och uppmuntrar han att försöka leka med någon av dom efter skolan eller på helger för att han ska kunna få bättre band mellan dom. Så idag hämtade jag hem en jätteglad Max och det blev bestämt att kompisen kommer nästa vecka. Så det känns ju kul. Så nu sitter alla mina barn i soffan och kollar på tv eller surfplattor medan dom väntar på middagen. Ska strax äta och sen ska man ut med hundarna. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards