Alla inlägg den 10 april 2021

Av Fru Lundgren - 10 april 2021 10:25

Vaknade idag och kände mig verkligen helt överkörd och mörbultad. Jag har sovit så grymt oroligt inatt och vaknat av mina egna andetag, jag har alltså typ bara legat med stängda ögon och vilat lite lätt. Brukar inte sova så förutom då jag har migrän men inatt hade jag inte ens det. Så det är lite konstigt men kan bero på att jag är stel och hade ont i nacken då jag la mig. Blir att be min man massera min nacke och rygg idag så hoppas jag att detta släpper och man kan bli människa igen. Hatar att inte kunna sova som man vill för detta gör att min migrän triggas och jag kan slå vad om att man snart ligger i skiten!

Jag har varit off både här och på Instagram. Jag har inte haft ork eller motivation att göra något så där av valde jag att bli off så man kan lägga fokuset på djuren och barnen. All min energi och ork försvann då jag i februari fick corona och det är inte kul att varje dag måste kämpa för att orka allt. Jag har till och med funderat på om man ska sälja några av djuren så det inte är lika mycket jobb som måste göras. Men det är inget jag i panik ska kasta min in och göra nu. Ska vänta till i sommar och känner jag mig lika slut i höst så får jag ta valet då och sälja iväg några av mina älsklingar. Det känns tungt men måste ju också tänka på deras bästa om jag fortfarande känner att jag inte orkar med alla. Man kan ju inte bara samla på djur och ha kvar dom bara för att ha dom. Dom mår inte bra av det.

Hoppas ni alla haft en bra påsk och att ni även kommer ha en bra helg nu. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards