Alla inlägg den 13 april 2021

Av Fru Lundgren - 13 april 2021 10:29

Alltså visst fan är det sjukt att det är 2021 och folk går ut med en trend att tafsa på tjejer och filma detta hemska för att sen sprida det via internet. Vart fan är världen påväg!!!

Vill man läsa mer om detta så finns det på nästan alla tidningar att läsa. Och ni som har ungdomar bör prata om detta med dom.

Av Fru Lundgren - 13 april 2021 09:10

God morgon alla där ute. Jag hoppas att ni har en bra start av denna vecka och att ni vad ni än gör kommer att få en bra vecka. Många vet jag jobbar hemma fortfarande och många kanske har börjat återgå lite smått till jobbet eller så är du en av dom som jobbat hela tiden. Min man är den sistnämda då han måste jobba oavsett pandemi eller röda dagar, för jobbar inte han kommer inte maten ut till Ica. Så hans jobb berörs inte av pandemin och jag lider med alla vart jobb tvingas att säga upp folk pga pandemin. Ni kan inte ha det lätt och det blir ju inte det lättaste heller att söka nytt jobb nu. Men jag håller tummarna för er alla att eran vecka ändå blir bra. Nu låter jag sådär hurtigt pigg och positiv, men tror mig så är jag inte jämt. Ska sanningen fram så har jag lite ont i min kropp och igår halkade jag till lite i nysnön och har idag så sjukt ont på ovansidan av högerfoten att jag bara vill gråta och stapplar runt som en pingvin. haha. 


Det är lite sjukt hur vädret kan ändras. Vi har i 2 veckor haft strålade sol och runt 12-17 grader varmt men så igår valde vädret något annat och nu har vi 15 cm snö överallt igen. Jag tror seriöst att vi kommer ha kvar snön till midsommar. Haha. Just nu känns sommarvärmen så avlägset och känns som om det inte ens kommer att bli sommar. Jag lider med alla som tog av vinterdäcken redan och jag hoppas att ni kör försiktigt i detta aprilväder. 


Nu ska man sätta sig och äta lite frukost och sen ge hundarna frukost. Grabbarna är i skolan/förskolan och det är bara jag och Milla hemma och vi ska sen ut i detta busväder med hundarna. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards