Alla inlägg den 15 april 2021

Av Fru Lundgren - 15 april 2021 11:15

Idag är det ingen vanlig dag, för idag blir älskade Milian hela 6 år. Min älskade lilla kille har börjat bli så stor att man knappt hinner med. Till hösten ska ju även han börja skolan och det känns konstigt att dom en efter en börjar bli så stora. Det känns som om det var förra veckan Milian satt på sin säng och sa att nu är han hela handen och snart är han hela handen och ett finger till, men det var faktiskt då han fyllde 5 år som han sa det och de är ju ett år sedan. Han må vara det barnet som gett mig mest gråa hår genom att vara så vild och slå sig i tid och otid, men han är så grymt älskad att jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan han eller hans syskon. Dom är verkligen mitt allt och jag är så glad att få vara deras mamma.


Förut så sa folk att ta vara på tiden medan barnen är små för tiden springer iväg. Jag tyckte då att det lät löjligt och att man bara som förälder då var egoistisk. Men jag ändrar min uppfattning nu och säger verkligen att sen man fick barn så springer tiden iväg. Vart den tar vägen vet jag inte heller. Men dagarna går så fort och så blir dom till veckor som sedan bli till år och man måste verkligen ta vara på all tid och hitta på roliga saker och inte bara springa ikapp alla måsten och stressa fram här i livet. Jag är lycklig som kan få vara hemma med barnen på heltid och fast det har blivit så jag offrat min "egentid" att umgås med andra och att jag inte kan spontant köpa saker bara sådär, så är detta inget jag ångrar. Jag älskar att vara hemma med mina barn och att få ta dagen som den kommer. Mina barn uppskattar det också och det är så kul att sitta och planera vad man ska hitta på tillsammans efter skolan och så.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards