Alla inlägg den 20 mars 2024

Av Fru Lundgren - Onsdag 20 mars 14:20

Inatt sov jag som ett barn. Minns knappt att jag la mig och så 8 timmar senare ringde min väckarklocka. Sjukt skönt att få sova en hel natt igen. Man inser först nu hur bortskämd man är att få sova mycket, då man inte fått sova som man brukar. Att vara hundvakt är ju kul, men sömnen blir lidande då hunden saknade sina ägare. Men det gick ändå bättre än vad jag trott att det skulle göra. Så det var ju ändå skönt. Man behöver sova gott för att kunna vara en normal människa sen. Jag får ju migrän och mår skit om jag sover dåligt. Så det är mindre bra att sova dåligt. Igår kväll var så trött att jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta för min kropp ville verkligen bara sova. Blev att natta djuren tidigare och sen kraschade man i sängen. Alla mina hundar sov som stockar då det också tagit på dom att ha en annan hund här. Jag har inte delat någon bild på hunden här på bloggen men inne på mitt Instagram finns det bilder. Kanske lägger ut bilder här senare också. Måste först kolla med hundens ägare om det är okej att dela här ute på bloggen.
Nu ska man ut i stallet och fixa där med att mocka boxarna och packa hö. Blir att rida senare ikväll då mannen jobbar dagtid och jag är ensam med barnen så blir svårt att rida hästarna då.

Önskar er alla en bra dag =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards