Direktlänk till inlägg 17 april 2021

Varför skyddar man svinen..???

Av Fru Lundgren - 17 april 2021 11:12

Varför är det så att det är först då någon avslöjar sanningen hur svinit vissa killar/män varit mot tejer, som dom då först ångrar det dom gjort?! Då får jag upp en tanke i skallen varje gång..Dom ångrar det inte så länge det inte kommer fram vad dom gjort..eller har jag fel???! För hur fan kan alla dessa killar/män ångra allt först då andra inser vad fan dom håller på med? Nu är det komikern Soran som är i blåsväder och innan det var det ju en rad andra män bland annat den stora Paolo Roberto. Alla dessa män får gråta ut i tv och säga att dom ångrar sig. MEN varför ångrar dom sig först då det kommer fram i ljuset vad fan dom håller på med?! Jag skulle ju ångra det innan man ens tagit det där jävla snesteget och alla dom skyller på att det bara var en gång. Men inte tror jag det. Jag menar dom blev ju bara påkommen en gång men taskigt att dom inte blivit det tidigare så varför då avslöja att dom varit på fel spår länge, det ser ju bara jobbigt ut för dom själva så jag tror dom bara erkänner just den där gången och skyller på att det BARA var en engångsak. Sen varför får alla dessa män gråta ut inför hela jävla svenska folket MEN skulle tjejerna skriva om deras verson eller ens prata om det så blir dom anmälda för förtal och kan till och med få både fängelse och böter som dom måste betala till svinet som utnyttjat dom, även om dom inte ens skrev ut vad svinet hette. Det är ju som att spotta på dessa stackars kvinnor som måste stå ut med dessa hemska saker som idioterna gjort med dom och sen tvingas betala svinet är ju bara så sjukt! Varför får man bara höra dessa stackars mäns sida men inte kvinnornas? Det är ju för tusan kvinnorna som ska få lätta sitt hjärta och prata om det som hänt. Men nej enligt rättsystemet så får dom en smäll på käften och måste hålla tyst. Varför???? Vad fan har gått fel då man skyddar brottslingar men inte deras offer? Samma vidra syn finns även då barn tvingas leva med sin pappa fast han misshandlat deras mamma och kolalr man hur många män som har kvar vådranden över sina barn fast männen dödat mammorna så blir man mörkrädd. Man vill bara spy och inser att rättsystemet som ska skydda, skyddar fel person i denna fråga. Sen får man höra att männen är rädd för kvinnorna osm öppnar upp sig och pratar omd et som hänt, Ja men det tror väl fan också jag då dom inte vill framstå som ett svin. Men det är ju bara sanningen som kommer fram. Nej det är så sjukt att det är såhär och att man inte kommit längre fast det 2021! Skickar många kramar till alla som blivit utsatta av någon idiot i deras närhet. Ni som tvingas leva i det tysta för annars spottar samhället på er. Jag lider med er och fattar inte varför männen ska tyckas synd om då det är dom som gjort fel!!!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Måndag 29 april 12:19

Kollar man ut idag är det svårt att fatta att det var strålade sol igår och 13 grader varmt. Vi tog en härlig promenad med hela familjen där barnen cyklade och vi vuxna gick och minstingen åkte vagnen. Hundarna var med och vi alla njöt av värmen. Men...

Av Fru Lundgren - Onsdag 24 april 18:56


Jag har verkligen inte haft varken tid eller ork att sitta här och blogga denna månad. Allt har varit tufft och tungt. Då man trodde att allt var guld och gröna skogar så vände allt på en femöring och jag har mått sjukt dåligt med ångest som gjort at...

Av Fru Lundgren - Söndag 31 mars 18:03

Det måste ju nästan vara min mans fel att det kom närmare 35 cm snö i helgen. Han sålde sin skoter förra veckan och tog bort plogen på fyrhjulingen då han ansåg att skotersäsongen är över då allt bara blivit hårt och går ej att köra i och gården hade...

Av Fru Lundgren - Onsdag 20 mars 14:20

Inatt sov jag som ett barn. Minns knappt att jag la mig och så 8 timmar senare ringde min väckarklocka. Sjukt skönt att få sova en hel natt igen. Man inser först nu hur bortskämd man är att få sova mycket, då man inte fått sova som man brukar. Att va...

Av Fru Lundgren - Tisdag 19 mars 07:46

Varit hundvakt sen igår och det har gjort att man knappt sovit inatt då hunden saknat sina ägare och varit rastlös hela natten. Så man längtar nästan tills ikväll för då kan man sova en hel natt igen. Ont i ryggen har man också idag så denna dag börj...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards