Alla inlägg den 29 april 2022

Av Fru Lundgren - 29 april 2022 15:00

Jag känner mig så rastlös idag att det bara kryper i kroppen. Jag vet inte vad jag ska göra och det är som tråkigt då min man och barnen sitter i soffan och ser film eller spelar på sina plattor. Så jag går mest runt och vet inte vad man ska göra. Har varit ut med hundarna och gått med dom och fick då med mig både man, dotter och minstingen i barnvagn. Men sen då? Vad ska man då göra?! Jag har tvättat lite tvätt och varit ute i stallet och fixat det så som att mocka ligghallen och packa lite hö. Kanske man skulle ha ridit hästarna också? Eller det är kanske för tidigt?! Nja jag red ju i lördags och då var ju bebis bara 2 dagar. Haha. Nog för att jag bara skrittade 15 minuter på ridbanan, men det var helt underbart efter att inte kunnat rida på 5 veckor. Men ja ni hör ju tråkigt jag kan ha det. Jag vill göra en massa saker men det finns inget att göra. Jag skulle kunna rida 2 timmar men jag vet att det skulle inte min kropp klara av då jag inte ridit på länge och man inte att kroppen sliter ut sig så man blir skadad.. Men ja jag har lite problem med vad man ska göra. 

Blir i alla fall att äta surtsrömming till middag med familjen, mina föräldrar och en av min bror och hans sambo. Så sjukt gott det kommer att bli. Äter ni det eller inte? Vet att det är så sjukt olika och vet att det är många som inte äter det just för att det luktar som det gör. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards