Alla inlägg den 18 oktober 2020

Av Fru Lundgren - 18 oktober 2020 19:08

Ibland blev det att fara ut till skogen och rida hästarna i snön som fallit sen i natt. Alla hästar var väldigt pigga och jag tror det beror både på snön och att det blåste. Dom blir nämligen lite vilda då det blåser. Först ut idag var Demo och vi tog med Lillan som handhäst. Demo var lite skeptisk till all snö i början, men slappande sen av. Lillan var så vild att hon mest skuttade runt och bockade. Haha. For sedan ut barbacka på Troy och han var då nästan lika pigg som Lillan idag. Han dansade i sidled och hade nog gärna galopperat i denna snö. Men valde att inte göra det idag.


Det var väldigt kul att rida i snön och jag älskar verkligen hur allt ser så där magiskt ut. Vet att jag inte brukar lägga upp bilder här men tänkte att jag bjuder på det denna gång.

Av Fru Lundgren - 18 oktober 2020 11:20

Idag vaknade jag upp till snö och jag älskar det! Skönt att man i helgen hann städa bort allt som låg ute på gården och att man nu kan låta snön komma utan att känna att man glömt en massa saker.

Blir att fara och skritta hästarna i skogen idag och jag ska sen ut med alla hundar. Schäfrarna var lyckliga av att se snön men dom 3 mindre hundarna var inte lika förtjusta av den. Haha. Dom är som inte så förtjust i denna vita kalla sak som gör att dom knappt kan gå som dom vill. Inte lätt att vara liten och 5 cm snö känns som oändligt mycket. Haha.

Hoppas ni alla får en bra dag och att ni haft en bra helg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards