Alla inlägg den 7 oktober 2018

Av Fru Lundgren - 7 oktober 2018 11:21

Jag vill önska er alla en bra söndag och hoppas ni kan njuta av detta fina väder. Vi har sol och härligt väder ute, sådär lite höstkallt och skönt. MEN då ligger man inne på soffan och fryser, är täppt i näsan och har jätte ont i halsen. Så detta var inte den där härliga söndagen jag hade hoppats på. Men jag ska verkligen inte klaga, jag är bara less på att vara sjuk då jag varit det några dagar nu. Ska ändå försöka ta mig ut till stallet och fixa lite. Bland annat mocka ligghallen och sen om jag orkar så ska jag skritta hästarna lite så dom i alla fall kan få komma ut lite. Funderar om att ta med schäfrarna också så kan dom få springa av sig lite. Så kan jag sen ta en promenad med dom små hundarna. Men vi får se hur mycket jag orkar. Just nu är det ju att jag vill mer en vad jag orkar. Tyvärr. 


Jag ska nu ta och dricka något varmt så man kan sluta frysa för stunden och sen ska jag ut och mocka. 


Ha en bra söndag och var rädd om er alla där ute =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards