Alla inlägg den 22 oktober 2018

Av Fru Lundgren - 22 oktober 2018 22:55

Jag har inte alls bloggat här så aktivt då jag har haft en lite sämre period då jag varit trött och seg samt att jag kännt mig ledsen och nere. Men jag kan inte komma på vad som gjort att jag känner så. Vilket då har blivit att jag inte alls haft ork eller lust att ens försöka blogga. Men i alla fall så bloggar jag idag då jag ändå för tillfället känner mig mycket bättre.

Steg upp tidigt idag med barnen för att hinna äta och fixa alla djuren innan vi sen tog bussen till Byske och lät barnen leka av sig på öppna förskolan. Det var fullt med barn och grabbarna hade verkligen så trevligt och roligt. Milla däremot är i en väldigt mammig period och gråter så fort jag inte är vid henne. Hon gör det även hemma fast hon är med pappa. Så det är lite jobbigt för henne. Men i alla fall så kröp hon runt på golvet och lekte vid mig där jag satt med henne. Sen så åt vi lunch och dom lekte lite till innan vi klädde på oss och gick till bussen.

Hemma igen så fick hundarna söka godis ute och barnen såg på film och Milla sov i vagnen. Lekte även med dom så dom fick springa och ha kul. Sen så blev det middag och efter att barnen somnat vid 20 tiden så skuttade jag ut i stallet och motionerade alla hästarna och mockade ligghallen och fyllde på mer spån. Sen in igen till mannen som låg i soffan med hundarna och såg film.
Skuttade ut med hundarna en stund och sen väntade sängen även för mig.

Hoppas ni alla haft en bra dag och min dag har varit bra fast jag haft fullt upp.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards