Alla inlägg den 18 oktober 2018

Av Fru Lundgren - 18 oktober 2018 11:15

Ja som rubriken lyder så tror jag verkligen inte att vi kommer bli av med denna förkylning. Den vill som inte alls ge sig. Milla började igår hosta lite släm och sen inatt så började även max att hosta så jag har vaknat flera gånger då han hostat för jag vet att varje gång grabbarna får hosta så hostar dom tills dom spyr. Vilket inte är roligt för dom. Så jag brukar alltid vilja hålla lite koll på dom. Idag är Max hemma från förskolan då han känns både varm och pga hostan han inatt har haft. Så idag blir det en mysig dag då jag till och med funderar om man ska fara en stund till skogen och kolla på löv och kolla om myrorna sover. Barnen älskar att hålla koll på myrorna och fast det är så nära huset så kan vi ibland vara upp till 2 timmar i skogen då vi mest leker runt och stannar och kollar på olika saker. Det är så härligt och hundarna gillar också att förlja med och bara springa runt och busa. Man bevhöver inte gå flera mil utan dom blir trötta över att springa i skogen med barnen och lukta runt. Nu menar jag ju inte att mina hundar inte får gå långa promenader, för det får dom göra och dom får även följa med då jag rider eller kör hästarna så då får dom ju springa mer. Men nu då jag har varit sjuk i 2 veckor så har dom fått vara mer aktiva med nosen och fått springa fritt och busa istället för att ta långa promenader då min hosta och ork inte kunnat klara av det. Så nu vill jag bli frisk då man mer kan vara med djuren. 


Nu ska man ge hundarna mat och sen ska man umgås med sina barn och se vad vi hittar på att göra idag. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards