Alla inlägg den 30 november 2016

Av Fru Lundgren - 30 november 2016 20:37

Jo jag glömde ju skriva att jag blivit faster idag. Min bror och sambo fick en liten söt dotter idag. Men då Max är sjuk så har jag inte fått träffa dom och jag vågar inte heller då jag är rädd att Max ska smitta henne.

Av Fru Lundgren - 30 november 2016 20:27

Ja här är det sjukstuga, då max har fått blåsor i hela munnen och har jätte svårt att ens svälja sitt egna spott. Jag tycker så grymt synd om han och vi ska in till vårdcentralen i morgon och dom ska få kolla upp vad det kan vara med han. Jag hoppas att han snart är frisk då det verkligen inte är kul att se han såhär. Han ville inte äta idag, men har fått i han lite isglass och det gjorde att halsen och munnen blev bättre. Så nu ikväll har han ätit lite mat, men det var inte mycket. Jag valde sedan att kasta dom i badet och det gillade dom verkligen, fast jag kan ju säga som så att hela badrummet just nu är helt blött och jag måste skura hela... Men ja barnen är ju glada och nöjda så då får jag vara nöjd med det. =)

Jag har även plockat hundskit från gården, så nu är det fint där ett tag till. Typ tills dom går ut nästa gång. Haha. Har även låtit hundarna fått körad lite sök idag på gården och det är perfekt då det blev mörkt så dom måste använda mer nos.

Nej nu ska jag se bonde söker fru och sen väntar stallet. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards