Alla inlägg den 29 november 2016

Av Fru Lundgren - 29 november 2016 23:59

Efter en dag där det varit fullt upp sen jag steg upp så säger jag nu god natt och lägger mig i sängen.

Mannen, barnen och djuren sover redan gott. Så jag hoppas kunna göra det jag med.

Har bland annat idag varit hos min bror och hjälpt han att tömma huset på saker då han på torsdag säljer sin bondgård. Tråkigt, men inget man kan göra något åt. Det går inte att leva som bonde idag och har han hittat jobb på annat håll. Så då blir det som det blir. Max är mest ledsen över detta och han fattar ju inte varför morbror inte kan bo kvar. Max minns ju då ladugården var full med djur och hur han brukade hjälpa till med det. Men nu är det inte kvar någon sådant. :(

Av Fru Lundgren - 29 november 2016 15:12

Nu känns det verkligen att vi gått mot mörkare tider då det idag var som mörkt hela dagen ochans ingen sol tirrade fram. Men som sagt så går vi ju ,otroligt ljusare tider och det känns skönt att det snart är 2017 och jag hoppas det året blir så mycket bättre än vad detta år har varit. De har varit tufft men jag är så glad att jag klarade alla prövningar ochans kan kolla tillbaka på året och ändå minnas hur mycket glädje året har gett mig.

Nu igår den 28/11 så firade jag och min man hela 8 år tillsammans och det känns så grymt kul att han är vid min sida. Vi båda vet vart vi har varandra och vi vet varandras svaga och starka sidor, vilket är så grymt skönt.

Vi har förresten handlat nästan alla julklappar klart för i år och det känns skönt. Fattas nångra men det går fort att fixa. Funderar vad jag ska ge min man i julklapp då han är så svårt att hitta något till. Men något borde jag hitta i alla fall.

Nej nu ska man ut och ge hästarna mat ochans sen kolla vad det blir det blir för middag idag. Vi ska även fara till min bror och hjälpa till att tömma hans hus då han sålt det och byter ägare nu den 1 december.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards