Alla inlägg den 23 november 2016

Av Fru Lundgren - 23 november 2016 14:46

Jag tog på mig kläderna och skulle ut på gården med barnen. Men då fick jag ett sug att gå i skogen. Så jag lät Ängla få följa med själv ut och gå. Fick en chock då jag ser att typ hela skogen vi går vi är borta. Dom har avvärkat den. Hm?! Jag kände typ inte ens igen mig där jag gick och ändå har jag varit i den skogen i 20 år. Men allt blev så öppet och konstigt att jag kände inte alla igen mig.

Sen då jag kom hem så gömde jag godis ute på gården och lät dom andra hundarna få söka godis medan jag plockade hundskit. Vart mer en vad jag trott och ändå är jag inte klar ännu. Men ska ta resten i morgon. :)
Blir sen att ta en promenad med hundarna ikväll och hoppas att jag inte halkar då det pris typ överallt. Ska även försöka motionera Ettan och blir nog en sväng runt byn så slipper jag rida i mörkret.

Nu ska man njuta av tystheten en stund på soffan då både hundarna och barnen sover. Bara min man som river tappeter, så snart är även matsalen klar. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards