Alla inlägg den 18 november 2016

Av Fru Lundgren - 18 november 2016 12:07

Ja det sägs att tiden läker alla sår och jag vet inte om jag ska tro på det. Visst sorgen blir inte lika jobbig efter ett tag, men jag tror att det är för att man lär sig leva med sorgen och saknaden. Jag förlorade 3 djur på kort tid och fast jag visste att det skulle komma en dag då man skiljs så hade jag inte tänkt att det var just i år det skulle ske.
Campa och bebe lämnade mig 27/8-2016 och Pajsen kort där efter, 2/9-2016.
Vad som hände finns att läsa på mitt instagram konto. Men kan ändå ta det kort här.
Campa blev förändrad under sommaren och började göra utfall mot andra hundar, barnen, mannen och folk som kom hit. Visade sig vara en tumör och jag bestämde då att hon ska få somna in innan hon blir värre eller kanske till och med hugger någon.
Bebe fick kliande utslag på hela ryggen och vi behandlade detta, men han blev inte bättre. Det blev typ som stora brännsår på han och han skrek så for man rörde han.
Pajsen blev konstigt halt efter ett ridpass och det blev bara värre. Visade sig att han skadat sitt knä och ville inte alls belasta det.

Det kändes tungt, men jag tog valet att låta dom bli änglar då både jag och veterinär ansåg att det skulle vara bäst för dom. Så det fick bli så och jag har sen mått skit då sorgen varit stor och saknaden gjort ont i mig. Men jag vet att dom har det bra och att dom nu ej har ont eller är sjuk. Fast det är tungt så fortsätter livet och jag kan idag se tillbaka på det roliga vi haft, fast tårarna rinner varje gång.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards