Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av Fru Lundgren - 28 oktober 2016 17:55

Ja idag är det fredag och för många betyder det ju helg med ledighet och soffmys med familjen. Vet ni vad fredag innebär för mig? Jo just denna fredag innebär att i helgen är mannen ledig (han jobbar ju varannan helg) så i helgen kommer nog mitt kök bli helt klart och det ska bli så grymt härligt. Jag längtar så grymt mycket och just är ju halva köket i byggkaos med tapeter och annat smått och gott.

Dagen började med att jag kl 08 steg upp med Max och hjälpte han att sätta på Heffaklumpen på dvd och sen skuttade jag ut för att släppa ut hästarna och även idag var ettans ben mindre svullet (lymfangit), så jag funderar nu om att köpa ett back on track hasskydd till henne så kanske knäet också blir bra igen. Hon samlar ju vätska och det blir lite svullet pga det, men går ju att rida och motionera som vanligt och är ej halt. Så har du något skydd hemma som bara ligger, hör av dig då till mig :)

Vi åt frukost hela familjen och sen bar det av till öppna förskolan i Byske för att låta barnen leka av sig energi. Dom älskar verkligen att vara där och idag följe ju även mannen med och lekte.
Sen hem igen och hämta chelsea, hailey och sambo då dom tre skulle till veterinären. Där gick allt bra och hon tyckte dom var fina i hullet, fast jag gärna vill ha upp dom några kg till då jag tycker dom är så rangligt smala. Men då är dom ju bara unghundar så det kommer nog bli bättre sen då dom blir äldre. Dom är ju bara strax över 1 år. :)

Direkt vi kom hem så kastade vi i säng barnen och lät dom sova lite lunch. Och jag och mannen sjönk ner i soffan och fick egentid, och nej vi hade inte sex. Vi pratade bara och såg på tv. Haha

Bjuder på bilder från dagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards