Alla inlägg den 17 oktober 2016

Av Fru Lundgren - 17 oktober 2016 14:17

Ja barnen la sig just för att sova lunch och jag funderar om att gå ut och mocka stallet och fixa det klart.
Huset ska även städas lite då barnen har så grymt lätt att göra kaos så fort dom leker. Men samtidigt så vet jag ju att dom har kul.

Inatt har vi haft 7 hundar här hemma. Mina föräldrar är i Umeå och for dit igår på morgonen och kommer hem ikväll. Så jag ställde upp att ta hem hunden Diva som bor hos dom. Hon har varit här förut och är van vid min flock. Hon och Ängla går bäst ihop och Ängla verkligen älskar Diva. Så det är kul att se dom ihop. Då vi hämtade henne var hon så glad att få komma hit att hon höll på att typ yla och var helt till sig.
Nu ligger alla hundar på golvet eller i bäddarna och sover gott. Diva till och med snarkar, så jag tror hon verkligen är trött. Hon är ju van att vara ensamhund och bara bo med mina föräldrar där det är tyst och lugnt, så länge inte barnbarnen är där. Men här är det ju fullt upp och mycket att hålla koll på.

Bjuder på en bild på Diva och Ängla från då vi var i skogen för ett tag sedan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards