Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Fru Lundgren - 23 oktober 2016 21:03

Jag ligger nu i soffan och ser på Jockeboi på youtube och känner hur min rygg sakna börjar kännas bättre. Varför min rygg denna gång mår skit är för att jag skulle gå till ridbanan med ettan. Och grannen har en eld på ridbanan fast det bara glöder då vi kommer. Jag trodde hon skulle bli rädd för elden men det blev hon inte, utan hittade något annat just vid ridbanan att bli rädd för så hon kastar sig snett bakåt och sliter till i min axel så jag känner hur smärtan börjar bränna. Men valde ändå att rida ett kort pass så hon ändå fick motioneras idag.
Hon gick ändå hur fint som helst och rörde sig ändå trevligt. I galoppen var hon lite stel och hade inte så runt och mjuk galopp, men detta beror ju på att hennes ben som just nu är lite tjock pga hennes jävla (förlåt) lymfangit som hon har. Men hon funkar som vilken helst som helst, fast hon är lite svullen ibland. Jag rullade mycket på volter och försökte mjuka upp henne ordentligt, men då min axel var helt död så gick det inte så bra som jag ville. Men jag tycker ändå hon skötte sig så grymt bra. Skrittade hem och kastade ut hästarna i hagen igen och gav dom mer hö.
Sen bar det av till mina föräldrar för att äta middag med dom och min bror med familj. Så barnen fuck leka med varandra och sen åkte vi hem igen då mannen skulle åka på jobbet.


Min man har idag även varit duktig och börjat tapetsera i köket så har jag tur så kommer det vara klar i morgon och förhoppningsvis kommer hela köket vara renoverat klart innan helgen och fått upp alla hyllor och gardiner också. Ska bli så skönt och sen fattas det bara att fixa klart hela matsalen och sätta lister i tv-rummet och måla taket i hallen. Sen är hela huset i stort sett klart. Ska byta tappeter i sovrummet dp jag tröttnat på dom vi har. Så det känns så skönt att vi snart har renoverat hela huset klart och kan göra annat. :)

Jag bjuder på en bild i morgon på hur det blev i köket. Det är för mörkt där nu för att kunna fota. :)

Nu ska jag strax mocka stallet och sen ta ett bad i hopp om att min rygg kommer älska mig mer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards