Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Fru Lundgren - 29 augusti 2014 16:26

Ja idag så lyste solen och efter att vi varit och handlat så bestämde jag att dra ut till stallet och tog Pajsen. Selade och satte på rockarden. Sen koppla Spike och dra ut. Spike gjorde sin premiärtur med att följa med då jag motionerar hästarna. Han skötte sig så jävla bra att jag fick tårar i ögonen. Min fina kille. Körde 3 varv i skogen och då jag kom hem ser jag att vi kört 9,3 km på 47 minuter. Bra tempo och två trötta djur då jag kom till stallet.
Detta är något jag kommer nu börja ta med Spike på så han får göra sig av med energi. Ängla brukar också få följa förut. Men hon kan inte nu då hon har valparna. Men sen i vinter så hon få börja om att följa med. Ska även lära campa att följa med. :)

Sen gav jag hästarna lite mat och Spike åt upp sin min. Nu ska jag strax börja laga köttfärsen för idag är det ju tacofredag! Vi äter oftast taco fredagar och avslutar sen med en mysig filmkväll då Max har lagt sig kl 20. Så det blir perfekt men mys för jag och min man. Fast man har barn måste man se till att ta hand om varandra också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards