Alla inlägg den 26 april 2014

Av Fru Lundgren - 26 april 2014 22:45

Jopp som ni läser i rubriken så blev det först idag en härlig uteritt med Mia och Q. Jag tog Pajsen och följde med dom på en långrunda. Tror vi var borta i 1 timme. Killarna var grymt fina och pigga, eller i början var dom sega och trötta och så efter att vi hade travat lite så blev dom grymt pigga. Men det gör ju inget. man får bara fokusera mer på att få dom lugna igen. Det var så mysig att rida ut på dagen och solen lyste så det var verkligen en grymt fin dag.


Sen nu ikväll efter att ha nattat Max så blev jag så grymt sugen att rida Ettan. Så jag drog ner henne på banan och tränade lite. testade ett nytt bett och hon var inte alls så glad över det så fokusen låg på att få henne framåt och att hon skulle lyssna på mig. Men efter ett litet tag blev hon ändå ganska fin. Men inte så fin som jag ville ha henne. Men men jag är ändå nöjd. Vi bråkade ju ändå inte hela tiden vilken var tur. Så nu ligger man i soffan igen och taggar för i morgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards