Alla inlägg den 25 april 2014

Av Fru Lundgren - 25 april 2014 22:45

Framifrån

Sidan

Av Fru Lundgren - 25 april 2014 15:00

Hade tänkt att rida igenom han lite mer krävande på banan men ja mamma ringde och vi pratade på medan jag skrittade igång han och så hade vi pratat i 45 minuter så ja det var hans pass. men han tyckte nogd et var skönt att bara skrittas runt och få lugnt pass. Det är ju träning det också. Får rida mer i morgon. Tror det blir uteritt med Mia och q om jag inte har helt fel på vad vi planerade.  

Bjuder på en fin bild på Pajsen =)

Av Fru Lundgren - 25 april 2014 11:30

Jo har nyss ridit min grymt fina fuxplutt. Igår var hon bråkig och lite jobbig. Idag var som en elithäst. Vi har idag tränat ökad trav då jag sitter ner och galoppbyten i volter. Å säger jag bara! Hon var så fin att jag bara just nu svävar på moln. Våran kemi åker ner på noll ibland då hon har ett grymt jobbigt humör. Hon ska ha sista ordet i allt! Men det är mest under brunsten. För däremellan är hon så där grymt fin och gör verkligen ALLT jag ber om och lite till. Hon är ingen häst som man får saker av gratis. Nej man måste kämpa lite och komma åt hennes knappar för att hon ska bjuda på sig. Så idag var hon grymt fin.

Bjuder på lite nytagna bilder på henne.

Mulen ska vara vit! Men hon har lekt runt i leran i hagen.

Tycker hon är grymt fin i kroppen nu. Fast rumpan är högre en manken så hon växer fortfarande.

Av Fru Lundgren - 25 april 2014 07:35

Sitter i soffan och känner mig ner död en levande just nu. Max kryper runt på golvet och leker medan vi väntar på att hans välling ska bli sval så han kan äta. Min man sover gott och jag ska senare upp och väcka han. Men tänker låta han sova till lunch så han får sova ut. Sen blir det nog att gå ut till stallet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards