Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Fru Lundgren - 25 mars 2014 21:46

Ja jag lovade ju hästarna att dom nu ska få hårdträning och ja det har börjat nu. Idag fick Pajsen en ledig dag. Men Quetcho och Ettan fick komma ut idag. Blev att Mia kom ikväll igen och så red vi och Evelina ut i skogen. Det är första gången Ettan träffar Evelinas häst Junior. Hon var lite sur och grinig mot han. Men gjorde inget. Hon slappnade sen av och Gud vilket steg och känsla det var att rida henne ikväll. Hon var verkligen så grymt fin i steget och jag bara älskar henne då. Hon får mig att sväva på moln. Quetcho var också fin och Mia testade att rida i dressyrsadeln idag. Hon var jätte duktig och fick bra stöd och sits i sadeln. Hon arbeta med Quetcho och fick han att använda ryggen och trampa lite under sig.

Har nu sett ryttareliten och kommer nu skutta upp i duschen. Ska ta en varm och skön dusch för att sen sova och i morgon blir det stallet igen. Pajsen ska ridas och sen får vi se om jag kanske rider någon av dom andra också. Men som sagt så får vi se.

Av Fru Lundgren - 25 mars 2014 14:43

Idag följde jag med mamma och min brors tjej Ida till stan. Först åkte vi till Forslund då Ida skulle kolla upp bil. Max satt och morrade åt alla som gick förbi. Han härmar hundarna och morrar. Haha sen for vi till café och satt och fikade. Max stod upp i min famn och skrek på ett träd som var på andra sidan fönstret. Han var så söt. Sen kom min man dit som just slutat på jobbet. Sen gick vi in på Ica för att handla lite och då somnade Max. Man blir tydligen grymt trött att vara på utflykt. ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards